Rejestracja

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Regulamin Organizacji przestępczych

Rozpoczęty przez ,

Thread Closed 

GRIGOR
#1

1.  Aplikowanie, organizacja. 
  • aby aplikować o organizację przestępczą wymagane jest posiadanie cztery osoby w ekipy, którą należy wypisać w temacie.
  • w przypadku, gdy postać lidera zostaje uśmiercona/skazana na dożywocie, lider ma możliwość powrotu na najniższym stopniu w hierarchii na nowej postaci, a nowym liderem staje się obecnie najwyżej postawiona postać w organizacji. 
  • jeśli lider organizacji jest nieobecny przez dłuższy czas, organizacja może zostać przejęta przez któregoś członka po konsultacji z opiekunami.   
  • za kontakt na linii organizacja-opiekunowie odpowiada tylko lider.

2.  Konflikty, strzelaniny.
  • zakazuje się używania komunikatorów niezwiązanych z grą In Character (discord, ts3 itp.) podczas konfliktów/strzelanin       
  • prowokowanie innych organizacji, służb porządkowych do konfliktu/wymiany ognia jest zakazane.       
  • odwet może zostać wykonany po 2 godzinach od ataku; zasada ta nie obowiązuje postaci, które nie ucierpiały podczas strzelaniny (mogą one przeprowadzić akcję odwetową w dowolnym momencie)
  • wojna BW=FCK może zostać ustanowiona przez opiekunów bez inicjatywy liderów.

Rozpoczynanie strzelaniny:
  • ze służbami porządkowymi
  • na rdzennym terenie wrogiej organizacji (okolica punktu jej spawnu, miejsce, w którym grupa jest najbardziej aktywna)     
  • w przypadku drastycznej przewagi wroga (3:1)  //Ta zasada działa również wobec służb porządkowych.
  • może skończyć się nałożeniem przez gamemastera FCK w przypadku otrzymania BW. Zasada ta nie działa z automatu, ostateczną decyzję zawsze podejmuje pokonany gracz lub gamemaster. Gracze, którzy "wygrali" w takiej sytuacji mogą poinformować aktywnych gamemasterów przy użyciu /w lub /report lub udokumentować sytuację i napisać do dowolnego mistrza gry na forum. Zabronione jest jednak wymuszanie na graczach CK.   

3.  Kradzieże, napady, morderstwa.   
  • lider ma prawo do wykonania FCK/FCJ na postaciach grających przy organizacji.       
  • akcje FCK/FCJ są dozwolone tylko i wyłącznie po zaakceptowaniu wniosku i muszą być obserwowane przez gamemastera. Wnioski należy składać przez prywatną wiadomość zaadresowaną do dowolnego gamemastera oraz opiekunów organizacji przestępczych.       
  • w przypadku gdy postać realizująca wniosek FCK otrzyma BW w momencie ataku - ginie.       
  • napady w miejscach publicznych, bądź biznesach muszą być dokładnie opisane w dziale przestępstw.       
  • zabronione jest okradanie po strzelaninie, wyjątek stanowi sytuacja w której ofiara napadu rozpoczyna wymianę ognia.       
  • zakazane jest okradanie nowych postaci (status nad głową)       
  • podczas odgrywania akcji gracz zobowiązany jest uwzględnić, że oprócz postaci jego i ofiary na ulicy znajdują się również bezstronni cywile, miejsce rozgrywki nie jest tak zwanym „miastem duchów”. Zakazuje się odgrywania napadów rabunkowych w ścisłych centrach rozgrywki, tj. na głównych ulicach Vespucci, Vespucci Beach, a także w innych miejscach, gdzie napad rabunkowy byłby skrajnie nierealistyczny (banki, siedziby organizacji porządkowych i ich okolice).       
           
4. Haracze, podpalenia.   
  • zabrania się pobierania haraczy od nowych, nierozwiniętych biznesów (każdy biznes ma okres nietykalności, trwający dwa tygodnie).       
  • wysokość pobieranego haraczu musi zostać wcześniej ustalona z opiekunami.       
  • podpalanie budynków biznesów jest dozwolone po wcześniejszej konsultacji z opiekunami półświatka przestępczego, wymogiem do realizacji podpalenia jest dostępność graczy z FD oraz nadzór gamemastera


Hello World!:

- No messages were found.
Find
Thread Closed 


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)