- aby aplikować o organizację przestępczą wymagane jest posiadanie cztery osoby w ekipy, którą należy wypisać w temacie.
- w przypadku, gdy postać lidera zostaje uśmiercona/skazana na dożywocie, lider ma możliwość powrotu na najniższym stopniu w hierarchii na nowej postaci, a nowym liderem staje się obecnie najwyżej postawiona postać w organizacji.
- jeśli lider organizacji jest nieobecny przez dłuższy czas, organizacja może zostać przejęta przez któregoś członka po konsultacji z opiekunami.
- za kontakt na linii organizacja-opiekunowie odpowiada tylko lider.
2. Konflikty, strzelaniny.
- zakazuje się używania komunikatorów niezwiązanych z grą In Character (discord, ts3 itp.) podczas konfliktów/strzelanin
- prowokowanie innych organizacji, służb porządkowych do konfliktu/wymiany ognia jest zakazane.
- odwet może zostać wykonany po 2 godzinach od ataku; zasada ta nie obowiązuje postaci, które nie ucierpiały podczas strzelaniny (mogą one przeprowadzić akcję odwetową w dowolnym momencie)
- wojna BW=FCK może zostać ustanowiona przez opiekunów bez inicjatywy liderów.
Rozpoczynanie strzelaniny:
- ze służbami porządkowymi
- na rdzennym terenie wrogiej organizacji (okolica punktu jej spawnu, miejsce, w którym grupa jest najbardziej aktywna)
- w przypadku drastycznej przewagi wroga (3:1) //Ta zasada działa również wobec służb porządkowych.
- może skończyć się nałożeniem przez gamemastera FCK w przypadku otrzymania BW. Zasada ta nie działa z automatu, ostateczną decyzję zawsze podejmuje pokonany gracz lub gamemaster. Gracze, którzy "wygrali" w takiej sytuacji mogą poinformować aktywnych gamemasterów przy użyciu /w lub /report lub udokumentować sytuację i napisać do dowolnego mistrza gry na forum. Zabronione jest jednak wymuszanie na graczach CK.
3. Kradzieże, napady, morderstwa.
- lider ma prawo do wykonania FCK/FCJ na postaciach grających przy organizacji.
- akcje FCK/FCJ są dozwolone tylko i wyłącznie po zaakceptowaniu wniosku i muszą być obserwowane przez gamemastera. Wnioski należy składać przez prywatną wiadomość zaadresowaną do dowolnego gamemastera oraz opiekunów organizacji przestępczych.
- w przypadku gdy postać realizująca wniosek FCK otrzyma BW w momencie ataku - ginie.
- napady w miejscach publicznych, bądź biznesach muszą być dokładnie opisane w dziale przestępstw.
- zabronione jest okradanie po strzelaninie, wyjątek stanowi sytuacja w której ofiara napadu rozpoczyna wymianę ognia.
- zakazane jest okradanie nowych postaci (status nad głową)
- podczas odgrywania akcji gracz zobowiązany jest uwzględnić, że oprócz postaci jego i ofiary na ulicy znajdują się również bezstronni cywile, miejsce rozgrywki nie jest tak zwanym „miastem duchów”. Zakazuje się odgrywania napadów rabunkowych w ścisłych centrach rozgrywki, tj. na głównych ulicach Vespucci, Vespucci Beach, a także w innych miejscach, gdzie napad rabunkowy byłby skrajnie nierealistyczny (banki, siedziby organizacji porządkowych i ich okolice).
4. Haracze, podpalenia.
- zabrania się pobierania haraczy od nowych, nierozwiniętych biznesów (każdy biznes ma okres nietykalności, trwający dwa tygodnie).
- wysokość pobieranego haraczu musi zostać wcześniej ustalona z opiekunami.
- podpalanie budynków biznesów jest dozwolone po wcześniejszej konsultacji z opiekunami półświatka przestępczego, wymogiem do realizacji podpalenia jest dostępność graczy z FD oraz nadzór gamemastera
Hello World!:
- No messages were found.
